ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ

Username *
Κωδικός *
Να με θυμάσαι

Follow us Facebook Live chat Viber (+30) 6971867812 

Διαχείριση Εστιατορίου - Εστίασης

Ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης χώρων μαζικής εστίασης που καλύπτει όλες της ανάγκες σας για τον πλήρη έλεγχο και οργάνωση της επιχείρησης σας. Στο ταμείο της επιχείρησης υπάρχει ένα POS η ένα PC το οποίο διαθέτει την εφαρμογή MyORDERS και συνδέεται με ταμειακή μηχανή ή με φορολογικό εκτυπωτή ή με φορολογικό μηχανισμό. Ο πομποδέκτης ραδιοσυχνότητας (κεραία) συνδέει τα φορητά ασύρματα τερματικά (PDAs) με το ταμείο αμφίδρομα. Στα παρασκευαστήρια τοποθετούνται θερμικοί εκτυπωτές παραγγελιών, οι οποίοι συνδέονται καλωδιακά η ασύρματα με το ταμείο.

 

Χαρακτηριστικά

  • Λειτουργεί τοπικά ή και δικτυακά (offline-online) σε σύνδεση με Back office My Business Base
  • Έκδοση απόδειξης με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ ή ταμειακή μηχανή
  • Βάσηδεδομένων Microsoft SQL Express ή Standard Edition
  • Ελάχιστες απαιτήσεις υλικού (CPU Celeron 1,5GHZ, RAM: 512MB, HDD: 1GB)
  • Ελάχιστες απαιτήσεις λειτουργικού: Windows XP

Λειτουργίες

  • Διαχείριση τραπεζιών – Απεικόνιση τραπεζιών στην οθόνη (Tables Interface)
  • Διαχείρισηπαραγγελιών take-away (Take-away Interface)
  • Διαχείρισηπαραγγελιών delivery (Delivery Interface)
  • Διαχείριση ασύρματων τερματικών με οθόνες αφής (PDAs)
  • Διαχείριση ενσύρματων και ασύρματων εκτυπωτών παραγγελίας

Παραμετρικότητα

  • Χρήση οθόνης αφής
  • Παραμετροποίηση αιθουσών και τραπεζιών
  • Προβολή των τραπεζιών ανά αίθουσα ή και συνολικά
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Πολλαπλοί χρήστες με εύκολη εναλλαγή
  • Διαχείριση ειδών αποθήκης – κατηγορίες ειδών – παραλλαγές ειδών
  • Αναζήτηση είδους με πολλαπλούς τρόπους
  • Διαχείριση πολλαπλών τιμοκαταλόγων – Happy Hour
  • Ορισμός δικαιωμάτων ανά χρήστη & σερβιτόρο
  • Υποστήριξη Ελληνικής & Αγγλικής έκδοσης

Άλλες λειτουργίες

  • Σύνδεση  δύο ή περισσοτέρων τερματικών σταθμών με κοινή βάση δεδομένων
  • Εισαγωγή – Εξαγωγή κατηγοριών, προϊόντων, παραλλαγών, πελατών από MS Excel
  • Αναλυτική διαχείριση αποθήκης, συνταγολόγιο και αναλώσεις (Σύνδεση με My Business Base)

Λειτουργικότητα Συναλλαγής

  • Διαχείριση Delivery με δυνατότητα αναγνώρισης εισερχόμενων κλήσεων
  • Αναδυόμενο παράθυρο εισερχόμενης κλήσης στην διαχείριση Delivery
  • Αναζήτηση και παραλαβή της παραγγελίας από τον διανομέα με χρήση αναγνώστη barcode
  • Έκπτωση στο είδος και στο σύνολο του λογαριασμού
  • Εκτύπωση της παραγγελίας στους παρασκευαστικούς χώρους ανάλογα με τα είδη που αφορά
  • Δυνατότητα εκτύπωσης της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτή
  • Αποστολή σχολίου στην παραγγελία στους εκτυπωτές κουζίνας
  • Χρωματισμός κουμπιών κατηγοριών & προϊόντων για ταχύτερη επιλογή
  • Δυνατότητα επιλογής έκδοσης απόδειξης συνολικά ή εν μέρει
  • Έκδοση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Έκδοση δελτίου παραγγελίας
  • Έκδοση τιμολογίου και λοιπών παραστατικών (π.χ. ακυρωτικό στοιχείο)
  • Μετασχηματισμός παραστατικών
  • Γρήγορο κλείσιμο απόδειξης και κλείσιμο τραπεζιού
  • Αλλαγή τραπεζιών – Ένωση τραπεζιών
  • Ανάθεση τραπεζιών σε σερβιτόρους για συγκεκριμένες περιοχές εξυπηρέτησης
  • Οθόνη που εμφανίζει την τελική αξία, το εισπρακτέο ποσό και τα ρέστα
  • Διαγραφή είδους από την παραγγελία
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Δυνατότητα έκδοσης συνοδευτικού συγκεντρωτικού λογαριασμού
  • Ώρα καταχώρισης παραγγελίας
  • Εμφάνιση τρέχουσας ώρας
  • Ειδοποίηση για υπέρβαση χρόνου παρασκευής προϊόντος
  • Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια
  • Μεταφορά ανοικτών τραπεζιών σε άλλο σερβιτόρο
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Κλείσιμο Ταμείου - Αναφορά Χ – Αναφορά Ζ
  • Διαχείριση παραστατικών
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Εκτύπωση στατιστικών πωλήσεων, ταμείου, σερβιτόρων, διανομέων
  • Προβολή κίνησης της επιχείρησης ανά ώρα, ανά περιοχή εξυπηρέτησης και ανά τραπέζι